Dalintis „Under Armour – naujas SPORTLAND šeimos narys“

Under Armour – naujas SPORTLAND šeimos narys

1996 metais įsteigta buvusio Merilando universiteto komandos futbolininko Kevino Planko kompanija „Under Armour“ kuria aprangą ir reikmenis aktyviai sportuojantiems. Naudodami jos gaminius sportininkai rungtynėse ar treniruotėse mažiau kaista, prakaituoja ir nesijaučia suvaržyti. „Under Armour“ misija – su didele aistra kuriant naujoves padėti visiems sportininkams.

05still_grandmaoffice

Dabar „Under Armour“ yra pirmaujanti firminės sportinės aprangos, avalynės, įrangos ir suvienytų lengvojo kultūrizmo platformų gamintoja, pardavėja bei platintoja. Prekės ženklas siūlo šiuolaikiškiausius produktus: pagal naujausias technologijas pagamintą avalynę, drėgmę sugeriančią ir temperatūrą reguliuojančią aprangą vyrams, moterims ir jaunimui bei skaitmenines mobiliąsias lengvojo kultūrizmo programas. Gaminant „Under Armour“ produkciją taikomos tik pačios pažangiausios technologijos, bet renkantis sportinę aprangą (pagrindinis kompanijos produktas) reikėtų vadovautis viena paprasta koncepcija: dėvėkite „HeatGear®“, kai karšta, „ColdGear®“ – kai šalta, visais kitais atvejais – „AllSeasonGear®“.

uaholiday1_2016_training_mp

2006 metų birželį „Under Armour“ įžengė į sportinės avalynės rinką, pristatydama pirkėjams amerikietiškojo futbolo, vėliau – beisbolo ir mažojo beisbolo batelius. 2008-ųjų gegužę kompanija pasiūlė sportinę avalynę ir kitiems intensyviai sportuojantiems atletams. 2009 metais sportbačių liniją papildė bėgiojimo ir futbolo bateliai. 2010-aisiais prekės ženklas pristatė krepšinio batelių kolekciją, o 2011 metais – greitojo bėgimo avalynę. 2012-aisiais „Under Armour“ sukūrė naują technologiją „UA Spine“, užtikrinančią didesnį sportinių batelių pado lankstumą ir lengvumą. 2014 metais žurnalas „Runner’s World“ šios kompanijos bėgiojimo bateliams suteikė „SpeedForm“ – Geriausio debiuto titulą. Paskatinta tokios sėkmės, „Under Armour“ 2015-aisiais pristatė „SpeedForm Gemini“ modelį, patikimiau sutvirtinantį koją ir skirtą ilgesnėms distancijoms. Gaminant šiuos batelius taikyta besiūlė kulno technologija, pasirinkta lengva, kvėpuojanti viršutinė dalis.

„Under Armour“ prekiauja ir kitais reikmenimis: sportinėmis pirštinėmis, krepšiais, galvos apdangalais, kojinėmis, sportiniais akiniais ir dantų apsaugomis. Kompanijos gaminių galima įsigyti 26 šalyse daugiau nei 20 000 mažmeninės prekybos taškų visame pasaulyje.

uaholiday1_2016_phelps_pool_underwater_0445

„Under Armour“ yra oficiali JAV nacionalinės futbolo lygos sportinių batelių ir aprangos tiekėja tokiems elitiniams sportininkams kaip naudingiausias futbolo lygos žaidėjas Tomas Brady, geriausias futbolo lygos puolėjas naujokas Camas Newtonas, naudingiausias 2015 metų NBA Visų žvaigždžių rungtynių žaidėjas Stephenas Curry, olimpinio aukso laimėtoja slidininkė Lindsey Vonn, 2015 metų „The Masters“ golfo turnyro čempionas Jordanas Spiethas, Amerikos baleto teatro šokėja Misty Copeland, 2014 metais Cy Youngo apdovanojimą pelnęs metėjas Claytonas Kershaw, olimpinio aukso laimėtojas plaukikas Michaelas Phelpsas, 2013 metų Vimbldono teniso turnyro nugalįtojas ir olimpinio aukso laimėtojas Andy Murray, JAV nacionalinės moterų futbolo rinktinės žvaigždė Kelley O’Hara, pasaulinio lygio boksininkas Canelo Álvarezas ir pasaulinio lygio tenisininkė Sloane Stephens. „Under Armour“ įsitvirtino ir tarptautinėje sporto arenoje, tapdama oficialia Anglijos aukščiausiajai futbolo lygai priklausančio Londono „Tottenham Hotspur“ klubo, Meksikos pirmojo diviziono lygai priklausančio Meksiko „Cruz Azul“ futbolo klubo, Velso regbio sąjungos, Čilės pirmojo diviziono lygos „Colo-Colo“ futbolo klubo, Brazilijos „São Paulo“ futbolo klubo, Olandijos „AZ Alkmaar“ futbolo klubo ir Vokietijos „St. Pauli“ futbolo klubo sporto reikmenų tiekėja.

2013 metų gruodį kompanija įsigijo „MapMyFitness“ – vieną didžiausių atvirųjų lengvojo kultūrizmo stebėjimo platformų. „MapMyFitness“ išsiskiria stipria lengvojo kultūrizmo bendruomene pasaulyje ir siūlo daugybę pagrindinių savo prekės ženklų („MapMyRun“, „MapMyRide“) interneto svetainių ir mobiliųjų programų. Dėl GPS ir kitų pažangių technologijų „MapMyFitness“ vartotojams suteikia galimybę žymėti žemėlapyje, įrašyti ir dalytis savo treniruotėmis. Įsigijusi „MapMyFitness“, kompanija pristatė savo pirmąją skaitmeninę lengvojo kultūrizmo mobiliąją programą (atvirąją platformą) „UA Record“, skirtą atletams ir užsiimantiems lengvuoju kultūrizmu padėti sveikiau gyventi. „Under Armour“ platforma „Connected Fitness“ vienija didžiausią pasaulyje skaitmeninę sveikatos ir lengvojo kultūrizmo bendruomenę (daugiau nei 160 mln. vartotojų).

shot_04_054_v5-cmyk

2015 metų pradžioje kompanija taip pat įsigijo lengvojo kultūrizmo stebėjimo platformą „Endomondo“ ir sveikatos bei lengvojo kultūrizmo mobiliąją programą „My Fitness Pal“. Šiais pirkiniais „Under Armour“ siekia sustiprinti savo poziciją „Connected Fitness“ erdvėje ir dar platesniam vartotojų ratui pasiūlyti sprendimų dėl sportininkų ir entuziastų treniruočių intensyvumo bei gyvenimo būdo. Visiškai neseniai kompanija plataus vartojimo elektronikos prekių parodoje pristatė savo pirmąją „Connected Fitness“ produktų liniją: pirmąją pasaulyje suvienytą lengvojo kultūrizmo sistemą „UA HealthBox“, pirmuosius išmaniuosius sportinius batelius „UA SpeedForm® Gemini 2 Record Equipped“ ir du belaidžių ausinių modelius!

Tekstas: Sportland Magazine
Nuotraukos: Under Armour

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Susiję straipsniai

Sekantis straipsnis:

Bėgti per šaltį

Važiuokite žemyn, kad matyti sekantį straipsnį