Dalintis „Nenormalūs? Tai komplimentas“

Nenormalūs? Tai komplimentas

Oro uostas, dramos teatras, geležinkelio stotis, muziejus – kas vienija šias skirtingas vietas? Aktyviems ir sportui neabejingiems kauniečiams tokios vietos gali atstoti ir įprastas treniruočių sales.

Vos prieš ketverius metus sportuoti pradėjęs kaunietis Mindaugas Šatkus šiandien yra sporto bendruomenės „Šešiostrim“ įkūrėjas ir treneris, bėgimo entuziastas.

Pernai M.Šatkus sėkmingai dalyvavo ir įveikė „Iron Man“ varžybų distanciją, o jo įgyvendintų projektų sąraše atsiduria ir treniruotės iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, sportui bei grupiniams užsiėmimams neįprastose vietose.

Prieš dvejus metus įkurta „Šešiostrim“ bendruomenė į nuotaikingas treniruotes kviečia visus – jaunus, senus, be sporto nė dienos neįsivaizduojančius ar tik pradedančius įtraukti jį į savo dienotvarkę.

„Viskas, ką darai gyvenime, turi teikti malonumą. Mes neteigiame, kad esame profesionalūs sportininkai, mes užsiimame ta linksmąja gyvenimo dalimi kartu su judesiu“, – sako M.Šatkus.

Dramos teatras netradicinę treniruotę įtraukė į savo repertuarą

Idėja gimė atsitiktinai

Paklaustas, kaip gimė mintis rengti grupines treniruotes netradicinėse vietose, M.Šatkus gana ilgai ieško atsakymo. „Žinot, kaip su tomis mintimis. Jos tiesiog ima ir šauna į galvą. Namie turėdavau tokią pamąstymų vietą – šaldytuvą, atsiremdavau į jį ir galvodavau, – šypsosi M.Šatkus. – Pirmiausia kilo mintis sportuoti su gyva didžėjų muzika. Kai pradėjau ieškoti vietos, mintys pasisuko Kauno autobusų stoties link.“

Tiesa, ši idėja taip ir liko neįgyvendinta, tačiau pirmas blynas sportuoti kitaip nebuvo prisvilęs. Priešingai –„Šešiostrim“ pavyko pabėgioti po lėktuvų pakilimo taką Kauno oro uoste.

„Įėjome į terminalą su dokumentais, perėjome patikrą ir sportavome pačiame terminale, o lėktuvui išskridus mus išleido į taką, autobusu nuvežė į patį tako galą, įjungė visas šviesas ir mes bėgome taku darydami įvairius pratimus, o po to vėl sulipome į autobusą ir grįžome į terminalą“, – pasakoja M.Šatkus.

Treniruotė oro uoste

Adrenalinas, laisvės pojūtis, laimingi žmonių veidai – tokius didžiausius motyvatorius ieškoti dar neatrastų vietų treniruotėms įvardija sporto entuziastas.

Po pabėgiojimo oro uoste vyko treniruotės Kauno geležinkelio stotyje, Jėzuitų vienuolyno terasoje ant stogo, Nacionaliniame Kauno dramos teatre, Vytauto Didžiojo karo muziejuje. Žmonių tokiuose masiniuose užsiėmimuose netrūksta.

„Tai būdas atitrūkti nuo rutinos, išlaisvinti galvą“, – sako M.Šatkus ir priduria, kad daug kas po treniruočių pradėjo dažniau lankytis teatre ar muziejuje, tad tai puiki galimybė ne tik pasportuoti, bet ir geriau pažinti miestą, jame esančius objektus.

„Su „Judėk sveikai“ projektu sportavome ant vienuolyno stogo treniruotėje „Švento preso diena“. Tądien pasitaikė puikus oras, susirinko pilna terasa žmonių. Šalia matai Kauno rotušę, arkikatedrą – jausmas tikrai puikus“, – prisimena aktyvistas.

Svajonė sportuoti su gyva muzika taip pat išsipildė – grojant DJ Mamania „Šešiostrim“ kvietė mankštintis gatvės maisto festivalio „Open Kitchen Kaunas“ metu Nemuno saloje.

Treniruotė terasoje ant stogo

Planuose – sportas Prezidentūroje

Paklaustas apie ateities planus M.Šatkus kaip svajonę įvardija treniruotę kariniame laive su kulminacija – šuoliu į jūrą. Po apsilankymo Prezidentūroje trenerio neapleidžia mintis kažką sugalvoti ir čia – galbūt ne pačioje Prezidentūroje, bet vidiniame kieme pajudėti būtų puiku. Be to, M.Šatkus pabrėžia, kad paprastai organizacijų vadovai noriai įsileidžia šiuos keistuolius po savo stogu.

„Jiems tai puiki proga parodyti, kad yra šiuolaikiški, nebijo kažką daryti kitaip. Dramos teatras šią netradicinę treniruotę įtraukė į savo repertuarą, o teatro direktorius Egidijus Stancikas pats dalyvavo mankštoje – bėgiojome drauge po visą teatrą aukštyn žemyn.“

Treniruotė karo muziejuje

Teigiamas požiūris

M.Šatkus pasakoja neigiamų atsiliepimų ar reakcijų dėl netradicinių sporto vietų nesulaukiantis, o jeigu kas ir pavadina nenormaliais ar keistais, tai skamba lyg komplimentas.

Jis prisipažįsta svarstęs tokius užsiėmimus naujose, neįprastose vietose rengti reguliariai, kas mėnesį, tačiau tokios minties atsisakė.

„Tada atsiranda įsipareigojimas ir jausmas, kad turiu, privalau padaryti. Noriu, kad viskas būtų išjausta, ateitų natūraliai, – paaiškina. – Esu dėkingas ir savo darbui įmonėje, kuri mane priima su visais mano nusirovimais, toleruoja ir leidžia man tiesiog būti savimi, nes mano laisvalaikis užima nemažai laiko.“

M.Šatkus „Iron Man“ varžybose

Įvertinimas

Prieš kelerius metus Vasario 16-osios proga Kaune išbėgęs Gediminaičių stulpų formos maršrutą Mindaugas Šatkus lankėsi Prezidentūroje, kurioje šalies vadovė Dalia Grybauskaitė už originalią idėją jam padovanojo Lietuvos trispalvę.

Tekstas: Agota Adomavičiūtė
Nuotraukos: organizatorių

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Susiję straipsniai

Sekantis straipsnis:

Neymaras – vėl užribyje

Važiuokite žemyn, kad matyti sekantį straipsnį