Parduotuvė duris atvėrė 2007 metais, o nuo 2010-ųjų jos vadove dirba Ingrida Vyšniauskaitė. Darbuotojų ir viso tinklo narių ji vadinama parduotuvės siela – visada linksma, besišypsanti, įkvepianti. Būtent Ingrida sutiko papasakoti apie šios parduotuvės įvaizdį.
Zonų sukeitimas įnešė šiek tiek sumaišties
„Parduotuvė renovuota šių metų pavasarį. Sakyčiau, ji kardinaliai pasikeitė: interjeras, ekspozicija, koncepcija. Visų pirma praplatėjo pagrindinis įėjimas. Džiaugiamės tuo, nes visada smagiau jaustis erdviai. Apskritai atsirado daugiau įėjimų į parduotuvę – toks įdomus, nestandartinis sprendimas: trys vienas šalia kito yra nedideli, tiesa, vidurinį dažniausiai naudojame ekspozicijai. Na o pagrindinė transformacija – sukeistos moterų ir vyrų erdvės. Nuolatiniai mūsų lankytojai po rekonstrukcijos kiek blaškėsi, tačiau jau priprato“, – nusijuokia I. Vyšniauskaitė.
Vos įžengusios pro pagrindinį įėjimą lankytojus pasitinka vyrų skyrius vietoj seniau buvusio moterų.
„Atskyrėme moterišką ir vyrišką avalynę. Taigi vyrų zonoje atsirado itin gausus vyriškos avalynės pasirinkimas, taip pat vyrų sporto (bėgimo ir treniruočių) kategorijai bei atskirai laisvalaikio kategorijai skirtos prekės. Eidami į gilumą matome atitinkamai sugrupuotą moterims skirtų prekių zoną: prasiplėtusią avalynės sieną, atskirtas laisvalaikio ir sporto zonas, pastaroji labai išsiplėtė“, – pasakoja parduotuvės vadovė.
Išmanieji ekranai – naujausiai informacijai perteikti
Parduotuvės išskirtinumas – didžiuliai ir mažesni interaktyūs ekranai, veikiantys kaip savotiškos skelbimų lentos.
„Ekranuose skelbiama aktualiausia informacija: dažnai pranešama apie parduotuvėje vykstančias akcijas, pristatomos prekių naujienos, perteikiama prekės ženklų istorija, vaizduojami jų veidai, sportininkai, transliuojamos įvairios motyvaciją sportuoti didinančios žinutės, pasauliniai sporto įvykiai, pavyzdžiui, maratonas ir kiti“, – inovatyvius parduotuvės elementus pristato pašnekovė.
Ingrida džiaugiasi ir naujais teniso bei golfo skyriais. Čia vyriškos ir moteriškos prekės (tekstilė ir sporto inventorius) eksponuojamos kartu, tačiau viskas labai aišku ir komfortiška, taip pat atskirai įrengta futbolo zona.
Glaudžiasi istorinės tėkmės pašonėje
Ypatingo žavesio parduotuvei suteikia išlikę mažosios architektūros elementai.
„Įspūdingiausias Kauno „Akropolio“ interjero sprendimas – stovėti paliktas čerpių stogu dengtas XIX amžiaus mūrinis ansamblis, kuriame kitados veikė audinių fabrikas. Mums teko laimė glaustis šalia vieno iš autentiškų pasažų, todėl turime vitražinę sieną, atidengiančią senovinę raudonų plytų konstrukciją“, – priduria parduotuvės vadovė.
Čia apgalvota kiekviena smulkmena. Neišvaizdžios televizorių nugarėlės uždengtos didingiausių mūsų šalies sportininkų atvaizdais. Parduotuvės pridėtinę vertę kuria ir vadinamoji vertybių dėžė. Joje po stiklu – įvairūs vertingi reliktai.
„Šiuo metu ten eksponuojame Donato Motiejūno marškinėlius. Būna ir žaidėjų batelių, kolekcinių medalių… Per pasaulio futbolo čempionatą eksponuotas identiškas kamuolys, kaip ir per varžybas. Tokį buvo galima įsigyti ir mūsų parduotuvėje“, – pasakoja pašnekovė.
Darbovietė paskatino aktyviau sportuoti
Tačiau labiausiai I. Vyšniauskaitė džiaugiasi ir didžiuojasi savo kolektyvu. Šiuo metu „Sportland“ parduotuvėje Kauno „Akropolyje“ yra 25 darbuotojai, dauguma – jaunimas.
„Su jaunimu smagu ir pats atjaunėji. Rengiame žygius, kartais drauge bėgiojame, važinėjame riedučiais, pasivaikštome su šiaurietiškojo ėjimo lazdomis, po darbo užsukame į ledo areną pačiuožinėti, buvome Druskininkų arenoje slidinėti“, – vardija I. Vyšniauskaitė.
Ingrida prisipažįsta, kad, pradėjusi dirbti „Sportland“, ir pati ėmė dažniau sportuoti.
„Visada mėgau aktyvų laisvalaikį, tačiau „Sportland“ dar labiau praplėtė akiratį, galimybių ribas: pradėjau bėgioti, atradau vaikščiojimą su šiaurietiškosiomis lazdomis, dailųjį čiuožimą, o klausimo, ar šiemet važiuosime į kalnus slidinėti, net nebekyla. Trumpai tariant, evoliucionavau. „Sportland“ suteikia daug stimulo ir erdvės augti, tobulėti, ieškoti savęs“, – priduria moteris.
Atspindi greitą ir koncentruotą visuomenę
Pasak įmonės „Sportland“ direktoriaus Vlado Korsakovo, toks parduotuvės modelis pasirinktas norint spėti su vis labiau modernėjančiais klientais ir atitikti jų vertybes:
„Tai naujausios koncepcijos parduotuvė, joje integruoti moderniausi elementai. Taip stengiamės prisitaikyti prie šiuolaikinės situacijos, visuomenės poreikių, kai visko norima greitai ir koncentruotai. Ši pažangesnė forma tiesiog labiau atitinka šiuolaikinio kliento vertybių skalę“, – sako V. Korsakovas.
Parduotuvė dirba nuo 10 val. iki 21 val. septynias dienas per savaitę.
Tekstas – Karinos Sėrikovos
Nuotraukos – Vyginto Skaraičio