Dalintis „Tradicinės 1006 km lenktynės Palangoje vilioja didėjančia intriga“

Tradicinės 1006 km lenktynės Palangoje vilioja didėjančia intriga

Praėjusiais metais praūžus jubiliejinėms, 25-osioms, „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėms, šio renginio sumanytojas Darius Jonušis iškart paskelbė, kad ši viena svarbiausių autosporto švenčių tradicija bus tęsiama ir toliau.

Metai prabėgo greitai ir liepos 16-19 dienomis žiūrovai vėl kviečiami į didžiausią Baltijos šalyse maratoninių lenktynių festivalį.

Likus paskutinei savaitei iki lenktynių, į pagrindines 1006 km lenktynes užsiregistravo 16 komandų. Šis skaičius atspindi naują realybę, kuri gerokai pasikeitė lyginant su praėjusiu dešimtmečiu, kai dalyvių skaičius siekdavo dešimtis.

Kaip yra teigęs D. Jonušis, mažiau, bet galingesnių ekipažų pasirodymai žada greičio rekordus, atkaklesnę kovą ir mažiau pavojų. Šiemet Palangoje vėl bus galima išvysti išties galingus automobilius.

Nugalėtojų taurę sieks apginti „Stateta Bro & Veesla by Aibė“ komanda su „Mercedes-Benz AMG GT GT3 EVO“ automobiliu. Ji dar nepaskelbė savo galutinės sudėties.

Titulo neabejotinai sieks ir „Bio Circle & HSG by Swag“ ekipa, kuri pernai ilgą laiką pretendavo į pergalę, tačiau visos viltys subliuško dėl techninio gedimo.

Komandai su „Audi R8 LMS GT3 EVO II“ automobiliu atstovaus tiek patys lenktynininkai, kaip ir prieš metus – Mantas Matukaitis, Karolis Jovaiša ir Egidijus Gražys.

Pasak M. Matukaičio, šiemet komanda daugiau dėmesio skyrė gedimų prevencijai, ypač – transmisijos, pavedusios ekipos sportininkus pernai.

Automobilyje bus sumontuota nauja pavarų dėžė, kurią komanda testuos, o po to dar kartą analizuos šio agregato nusidėvėjimo laipsnį.

„Po pernykščių lenktynių buvo sunkus laikotarpis. Daug analizavome važiavimus, siuntėme pavarų dėžę į gamyklą, tačiau nesulaukėme jokių atsakymų. Paskui stebėjome ilgų nuotolių lenktynes Europoje, kur matėme, jog „Audi“ ir „Lamborghini“ lydėjo tokie pat pavarų dėžių gedimai. Padarėme prielaidą, jog gal kokia detalė pasitaikė brokuota“, – aiškino K. Jovaiša.

Tarp favoritų bus ir „Stokex Circle K Miles Plus“ komanda, kurios lenktynininkai Domas Raudonis, Arūnas Gečiauskas ir Eimantas Navikauskas vairuos daugelio žiūrovų jau įsidėmėtą, 71-uoju starto numeriu paženklintą „Audi R8 GT3 EVO II“ automobilį. Ji praėjusiais metais tik nežymiai pralaimėjo nugalėtojams ir užėmė antrąją vietą.

Šiemet „Stokex Circle K Miles Plus“ komandos viltys triumfuoti yra išties realios, nes jos atstovai   D. Raudonis, A. Gečiauskas ir E. Navikauskas – ne tik Lietuvoje, bet ir Europos trasose gerai žinomi lenktynininkai.

Su Arūnu E. Navikauskui teko lenktyniauti ir Europoje rengiamose ilgų nuotolių automobilių lenktynėse, iš kurių jam bene labiausia įsimintinas 24 val. maratonas garsiojoje Barselonos ir kitose trasose.

„Domas ir dabar suka ratus Italijoje, o kadangi su Arūnu esame vienas kitą gerai „perkandę“, specialių, ilgai trunkančių treniruočių prieš atsakingą startą Palangoje, tikiuosi, mums net neprireiks“, – prognozuoja kartu su komandos draugais ant aukščiausiojo nugalėtojų pakylos laiptelio užkopti besitaikantis E. Navikauskas.

Galingiausiose GT3 ir GT Open klasėse bus galima išvysti komandas su „Porsche GT3 Cup“, „Porsche 992 cup“, „Lamborghini Huracan“ automobiliais.

Tradiciškai 1006 km lenktynių savaitgalį sudarys ir daugiau įvairių renginių – išskirtinių automobilių paroda „Memel Motor Fest“, per 100 ekipažų pritraukiančios orientacinės „Moterų iššūkio“ lenktynės, žiūrovų slalomas, dragas ir decibelų dragas.

Tekstas: Dominyko Genevičiaus
Nuotraukos: Vytauto Pilkausko

Susiję straipsniai

Sekantis straipsnis:

Badmintonininkė S. Golubickaitė džiaugiasi pasiekimais universitete

Važiuokite žemyn, kad matyti sekantį straipsnį