Kompanija „Nike“, pradedant 2017-2018 metų sezonu, bus vienintelė NBA vyrų, moterų ir jaunuosius talentus ugdančios D-League krepšinio lygų aprangų tiekėja. Kompanija įgis išskirtines teises į tam tikrų produktų gamybą bei prekybą, taip pat – reklamą su geriausiais NBA žaidėjais.
Pasak „Nike“ vadovo Mark Parker, abiem sutarties šalims šis bendradarbiavimas yra naujos, didesnės nei bet kada anksčiau galimybės: „Džiaugiamės, galėdami veikti visomis jėgomis, kurios apjungia kelis labai svarbius elementus – inovatyvumą, kūrybiškumą ir didžiulį populiarumą pasaulyje. „Nike“, „Converse“ ir „Jordan“ yra trys tarpusavyje labiausiai susiję ir derantys pasauliniai prekių ženklai, kurie padės pasiekti užsibrėžtus tikslus. Tikime, kad sėkmingas pasaulinis augimas ir dar didesnis populiarumas laukia tiek NBA, tiek „Nike“.
M. Parker pastebi, kad bendradarbiavimas su tokia sporto gigante kaip NBA atveria ir neribotas verslo galimybes: NBA kuriami žaidimai ir programos populiarūs net 215 šalių, visame pasaulyje yra daugiau nei 125 tūkst. parduotuvių, o informacijos valdomuose žiniasklaidos kanaluose – televizijoje, internetinėje svetainėje, socialiniuose tinkluose – sklaida yra milžiniška – pasiekiami šimtai milijonų žmonių. Be visų jau išvardintų galimybių, naujoji sutartis „Nike“ suteiks išskirtines teises į aprangų dizaino kūrimą bei gamybą, kompanijos logotipas bus matomas ant kiekvieno NBA žaidėjo aprangos.
„Nike“ ir NBA partnerystė prasidėjo dar 1992 metais. Nuo to laiko kompanija aktyviai prisideda prie geriausių NBA krepšininkų rėmimo, o 1997 m., įkūrus NBA D-League, tapo ir viena pagrindinių šios lygos rėmėjų.
„Nike, Inc“ yra pirmaujanti įvairių sporto šakų avalynės, drabužių, inventoriaus ir aksesuarų gamintoja, prekiautoja bei platintoja.