Dalintis „Ilgametį „Sportland“ darbuotoją D. Maconką į dabartines pareigas atvedė nuoširdus domėjimasis mėgstamais dalykais“

Ilgametį „Sportland“ darbuotoją D. Maconką į dabartines pareigas atvedė nuoširdus domėjimasis mėgstamais dalykais

Ši istorija apie tai, kaip trys „Sportland“ skaitmeninės rinkodaros vadovo Deivido Maconkos pomėgiai: krepšinis, kedai ir socialinės medijos padėjo vyrui ne tik atrasti save darbe, bet ir likti šioje įmonėje jau 11 m. Karjerą pradėjęs nuo žemiausio – pardavėjo – laiptelio, šiuo metu pašnekovas mėgaujasi dinamišku ir nenuspėjamu darbo pobūdžiu bei projektais su žinomais sportininkais ir socialinių tinklų žvaigždėmis.

Vaikystės aistra – krepšinis ir kedai

„Sportland“ darbuotojų istorijas neatsitiktinai pardedame nuo pažinties su jų mėgstama sporto šaka – beveik visi šioje įmonėje domisi vienokia ar kitokia fizine veikla, sportuoja. Zarasuose užaugęs D. Maconka – ne išimtis.

„Kaip ir kituose nedideliuose miesteliuose, Zarasuose sportas užėmė didelę vaikų laisvalaikio dalį. Mieste buvo stipri rankinio mokykla, tačiau mano amžiaus grupė nesusidarė, todėl nuo 6-erių pradėjau lankyti krepšinį. Nuo vaikystės su tėčiu jį stebėdavome, esame aistringi Kauno „Žalgirio“ fanai, tad toks pasirinkimas atrodė logiškas“, – prisimena pašnekovas, krepšinį tebežaidžiantis iki šiol.

Dar vienas Deivido susidomėjimo objektas nuo pat mažų dienų buvo kedai. Vaikui patiko stebėti, kokius krepšinio batelius avi jo dievukai NBA varžybų metu, o aistrą dar labiau kurstė zarasiškio tėtis, kuris iš užsienio sūnui atsiųsdavo įvairių įdomių kedų modelių.

Be krepšinio treniruočių „Sportland“ skaitmeninės rinkodaros vadovui patinka ilgi žygiai, taip pat stebėti įvairių sporto šakų: futbolo, lengvosios atletikos, Formulės 1 varžybas. Vyras stengiasi nepraleisti ir olimpinių žaidynių transliacijų.

Deividas Maconka žaidžia krepšinį iki šiol ir laimi apdovanojimų

Patikra batais

„Sportlande“ D. Maconka atsidūrė, kai Vilniuje studijuodamas anglų filologiją, nutarė, jog laikas prisidurti prie studentiškos stipendijos.

„Pradėjau mąstyti, kur man būtų smagu dirbti ir gana greitai atėjo mintis, kad mano pomėgius puikiai atitiktų sporto prekių parduotuvė. Tuo metu „Sportland“ jau buvo gerai žinomas prekinis ženklas, kuriuo pažymėtuose parduotuvėse, žinoma, buvo puikiausių krepšinio batelių“, – juokiasi vyras.

Darbo pokalbio metu Deividui atskleidus, kad domisi kedais, jam buvo suorganizuotas testas – vaikinas išlydėtas kartu su vyresniąja pardavėja pasivaikščioti po parduotuvę ir aptarti sportinę avalynę.

„Šios „ekskursijos“ pabaigoje paaiškėjo, kad dar nedirbdamas „Sportlande“, jau turėjau daugiau žinių apie kedus ir krepšinio kamuolius nei ji. Manau, tai buvo viena iš priežasčių, kodėl gavau darbą“, – priduria pašnekovas.

Viena iš Deivido Maconkos aistrų – kedai

Tapo avalynės ekspertu

Po šiek tiek daugiau nei po pusmečio D. Maconkai buvo pasiūlyta savo žinias apie kedus pritaikyti dirbant „Sportland“ avalynės vadybininko pareigose. Avalynės vadybininko darbo laikotarpį vyras prisimena su dideliu malonumu, nes šiose pareigose jis buvo atsakingas už visą „Sportland“ batų asortimentą, pradedant šlepetėmis ir baigiant žiemine avalyne.

„Man išties patiko šis darbas, nes turėjau laisvę užsakinėti kedus savo nuožiūra. Na, o gavus naujų batų, buvo įdomu pirkėjams kaip nors originaliai pranešti apie naujienas. Taip po truputį pradėjau vis dažniau lankytis rinkodaros skyriuje, kur kūrėme įvairias reklamines kampanijas“, – apie tolimesnės karjeros užuomazgas užsimena skaitmeninės rinkodaros vadovas.

Deividas Maconka

Socialinės medijos – dar viena įdomi sritis, kuri „kilstelėjo“ karjeros laiptais

Savo įgūdžius, dirbant su socialiniais tinklais, rašant straipsnius ir kuriant kitokio pobūdžio turinį, D. Maconka stiprino administruodamas „Facebook“ paskyrą „Baudos aikštelė“, skirtą krepšinio ir sporto naujienoms, kurios vienas iš bendraįkūrėjų jis yra.

„Puslapis „Baudos aikštelė“ įkurtas 2016 m. ir šiuo metu turi virš 33 tūkst. gerbėjų. Norėdami užauginti tokį būrį fanų, tikrai nėrėmės iš kailio“, – prisimena Deividas.

Taip pat D. Maconka pirmasis mūsų šalyje kartu su bičiuliais lokalizavo pasaulyje populiarų judėjimą „No shave November“ ir jį pavadino „Barzdotu Lapkričiu“. Tam draugai įkūrė „Facebook“ paskyrą, kurioje vyrai skatinami visą lapkritį auginti barzdą, taip išreiškiant solidarumą sergantiems prostatos vėžiu ir aukoti jų gydymui lėšas, kurias būtų išleidę skutimosi reikmenims šiuo laikotarpiu.

Komunikacija – raktas į malonius pokyčius

Taigi, įgavęs vis daugiau patirties socialiniuose tinkluose ir apskritai – rinkodaroje bei komunikacijoje, D. Maconka natūraliai žengė dar vieną žingsnį pirmyn – jau virš 4 m. vyras vadovauja „Sportland“ skaitmeninės rinkodaros skyriui. Šiuo metu zarasiškis atsakingas už visą „Sportland“ socialinių tinklų turinį, elektroninio žurnalo, tinklalaidžių ir kitos medijos kūrimo procesus.

Deividas Maconka

11 m. įmonėje dirbantis Deividas neslepia, kad jo, kaip ir daugumos mūsų, darbas kartais atrodo monotoniškas, tačiau vos pajutęs nuobodulį, vyras stengiasi pajungti mąstymą ir klausti savęs pagrindinių dviejų klausimų: „Kas yra ne taip?“ ir „Ką galėčiau padaryti, kad vėl būtų gerai?“.

„Iškilus vidinėms dvejonėms, verta jas aptarti tiek su kolegomis, tiek su vadovybe ir surasti sprendimus, kaip jaustis gerai ir vėl įsikvėpti. Tad mano pasiūlymas atsidūrus karjeros kryžkelėje yra neatidėlioti, o  spręsti problemas vos joms iškilus ir kalbėtis“, – patarimu, kaip vėl pajusti susidomėjimą tuo, ką darai, dalinasi pašnekovas.

Tekstas: Karinos Vladičkės
Nuotraukos: iš asmeninio D. Maconkos albumo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Susiję straipsniai

Sekantis straipsnis:

Broliai Stankūnai – Europos jaunimo čempionai!

Važiuokite žemyn, kad matyti sekantį straipsnį