Iškeliavo į vaikų dienos centrus
Pasibaigus du mėnesius trukusiai kampanijai „Laimėk kamuolį, perduok kamuolį“, gaiviųjų gėrimų gamintoja „Sprite“ ir Lietuvos krepšinio federacija labdarai padovanojo 643 unikalius krepšinio kamuolius. Ypatingo dizaino kamuoliai iškeliavo į vaikų dienos centrus visoje Lietuvoje.
„Mes labai džiaugiamės, kad Lietuvoje labdarai žmonės skyrė tiek daug „Sprite“ kamuolių. Nuoširdi pagarba visiems, kurie, laimėję kamuolį, jį padovanojo“, – sakė Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Arvydas Sabonis.
Pasak jo, vidurinės ir sporto mokyklos turi pakankamai krepšinio inventoriaus, tačiau jo trūksta vaikų dienos centrams.
„Todėl nutarėme padovanoti žmonių paaukotus kamuolius daugiau nei šimtui vaikų dienos centrų visoje Lietuvoje, ypatingą dėmesį skirdami atokesniems rajonams. Matome, kad daugybėje vietų vaikai neturi krepšinio inventoriaus, tačiau turi didelę krepšinį mylinčią širdį. Dovanoti kamuoliai vaikų dienos centrus pasieks iki Kalėdų“, – sakė A. Sabonis.
Pirmieji gavo kauniečiai
Pirmieji kamuoliai spalio viduryje buvo įteikti Kauno Žaliakalnio vaikų dienos centro globotiniams, kuriems daugiausia džiaugsmo suteikė pats A. Sabonis – legendinis krepšininkas centro lankytojams įteikė vertingąją dovaną. Mažieji kauniečiai džiaugėsi ne tik pačia staigmena, bet nesikuklino užduoti įvairių klausimų.
Vaikai stebėjosi, kodėl krepšininkas yra toks aukštas, klausinėjo, ar čia tikrai atvyko A. Sabonis, kaip jis sugebėjo užaugti toks didelis, padovanojo jam nupieštų atvirukų.
Drąsiausieji ryžosi prie A. Sabonio pasimatuoti savo ūgį. Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas ramino mažuosius, kad jie taip pat užaugs dideli, ir palinkėjo daugiau valgyti.
A. Sabonis taip pat linkėjo, kad kamuoliais vaikai mokėtų dalytis ir jais išmoktų žaisti krepšinį. Jis pasirašė ant centrui dovanotų kamuolių ir patikino, jog po metų sugrįš ir pasižiūrės, kaip vaikams sekasi žaisti.
Tiesa, ne visiems 220 cm krepšininko ūgis padarė įspūdį. Vienas berniukas drąsiai ištarė: „Aš tai galvojau, kad jūsų rankos bus ilgesnės.“ Tada A. Sabonis nusijuokė, ištiesė ranką į viršų, palietė lubas ir paklausė: „O tai kokių tau dar reikia?“
Baigiantis trumpam A.Sabonio vizitui, vienuolių globojami vaikų dienos centro auklėtiniai daina padėkojo už Lietuvos žmonių dovanotus kamuolius ir palaimino juos įteikusį A.Sabonį.
Lietuviai – dukart aktyvesni už kaimynus
„Ši kampanija aiškiai parodė, kad krepšinis viešpatauja lietuvių širdyse, – sakė „Coca-Cola HBC Lietuva” prekybos vadovas Baltijos šalyse Valdas Pakštys. – Kampanijos metu Lietuvoje buvo registruota daugiau nei 100 000 kodų. Tai – dukart daugiau nei Latvijoje ir Estijoje. Atsižvelgiant į Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės sėkmę Europos čempionate, mes nuoširdžiai tikimės, kad tie kamuoliai padės atrasti Lietuvoje naujų talentų ir paskatins jaunimą rinktis krepšinį”.
Pastaruosius 8 metus „Sprite” rėmė įvairius krepšinio renginius. „Mes, kaip kompanija, norime paskatinti žmones daugiau judėti ir suvokti, kad svarbi kiekviena kalorija – nesvarbu, iš kur ji atėjo – ar iš gėrimo, ar iš maisto. O geriausias būdas išlaikyti kūno formas yra judėti. Dėl to remiame įvairius aktyvios ir sveikos gyvensenos renginius, o bendradarbiavimas su Lietuvos krepšinio federacija duoda gerų rezultatų. Tad ir jungtinė vartotojams skirta kampanija buvo logiška šio bendradarbiavimo tąsa”, – sakė V.Pakštys.
Kampanijos metu liepą ir rugpjūtį kasdien 100 žmonių galėjo laimėti specialiai sukurtą „Sprite” krepšinio kamuolį. Laimėtojai galėjo rinktis – pasilikti kamuolį, nusiųsti draugui arba, padedant Lietuvos krepšinio federacijai, padovanoti vietos bendruomenėms.
Tekstas: Mūsų krepšinis
Nuotraukos: Raymondo Vyšniausko