Elektroninės prekybos taisyklės ir sąlygos | Sportland Lietuva

sportlandmagazine.com

1.1. Pagrindinės sąlygos ir taisyklės galioja tarp www.sportland.lt pirkėjo (toliau – Pirkėjo) ir www.sportland.lt savininko (toliau – Sportland)

UAB “Sportland LT”,
Šeimyniškių g. 3,  LT-09310 Vilnius
Įm.kodas 135039836
PVM mok. kodas LT350398314
A.s. LT54 7300 0100 0002 0618
AB Swedbank

atsiradusios prekių įsigijimo metu.

1.2. Pagrindinės sąlygos ir taisyklės negali prieštarauti Lietuvos Respublikos įstatymams, prireikus (kilus ginčams ar pritrūkus informacijos) gali būti papildomos pagal LR įstatymuose nurodomas taisykles.

1.3. Sportland pasilieka teisę koreguoti šias sąlygas ir taisykles bei prekių kainas, norėdami pagerinti verslo efektyvumą, išlaikyti konkurencingumą, tolimesnę plėtrą ir užtikrinti naujų prekių gavimą. Sąlygų ir taisyklių atnaujinimai ir kainų pasikeitimai įsigalioja nedelsiant, vos tik atsiradę www.sportland.lt puslapyje. Jei Pirkėjas užsakymą atliko iki paskelbiant pakitimus, jam galioja ankstesnės sąlygos ir taisyklės. Nebent kitaip būtų nurodoma LR įstatymuose arba tuo metu galiojančiose sąlygose ir taisyklėse.

1.4. Sportland ir Pirkėjas įsipareigoja atlikti pardavimą per www.sportland.lt pagal šiame dokumente nurodytas sąlygas ir taisykles.

1.5. Pateikdamas užsakymą Sportland puslapyje Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė ir sutinka su pirkimo sąlygomis ir taisyklėmis.

2.1. Pirkėjas išsirenka norimas prekes iš www.sportland.lt puslapio ir apie tai informuoja mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotoją.

2.2. Pirkėjas, Sportland pateiktu elektroniniu paštu gauna išankstinio mokėjimo sąskaitą. Prieš apmokant sąskaitą, mes prašome Pirkėjo atidžiai perskaityti ir įsitikinti, kad sąskaitoje nurodyta informacija atitinka Pirkėjo užsakymą.

2.3. Patvirtinus apmokėjimą, prekės bus išsiunčiamos į Pirkėjo pasirinktą Omniva terminalą.

2.4. Užsakymo patvirtinimui, į Pirkėjo nurodytą el. Pašto adresą bus atsiųstas Sąskaitos apmokėjimo patvirtinimas ir šio sandorio sąlygos bei taisyklės.

2.5. Sandoris tarp Pardavėjo ir Pirkėjo įtvirtinamas pirkinio kvitu, kuriame nurodoma Pirkėjo sumokėta suma į Pardavėjo sąskaitą.

3. Prekių kaina

3.1. Prekių, parduodamų per Sportland puslapį, kainos yra nurodytos eurais, be pristatymo kainos. Visos kainos nurodytos su 21% PVM. Pristatymo kaina bus pridėta prie prekės kainos.

3.2. Sportland pasilieka teisę keisti kainas. Jei Pirkėjas užsakymą pateikė iki kainų pakeitimo įsigaliojimo, Pirkėjui galios užsakymo patvirtinime nurodyta kaina.

3.3. Daugiau informacijos apie pristatymo pasirinkimus ir jų kainas rasite “Pristatymas” skiltyje.

4. Pirkiniai

4.1. Prekių likutis ir kaina gali keistis be perspėjimo iš anksto. Jei Pirkėjas užsakymą atliko iki šių pokyčių, Pirkėjui bus pritaikytos užsakymo metu galiojusios sąlygos ir taisyklės.

4.2. Jei užsakymo įvykdyti nėra įmanoma, su Pirkėju bus susisiekta ir jo sumokėta suma bus sugrąžinta.

5. Apmokėjimas

5.1. Jei užsakymo duomenys ir kontaktiniai duomenys yra užpildyti/perduoti teisingai, Pirkėjui bus atsiunčiama sąskaitą, el. Pašto adresu, kurį Pirkėjas nurodė Sportland.

5.2. Kuomet už prekes bus sumokėta, Pirkėjas gaus užsakymo patvirtinimą į nurodytą el. Pašto adresą.

5.3. Užsakymai, atlikti Sportland puslapyje, adresu www.sportland.lt, bus peržiūrimi Pirmadienį-Penktadienį, 9:00-17:00, išskyrus šventines dienas.

6.1. Įsigytos prekės bus pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje, į Omniva siuntų terminalus.

6.2. Visos įsigytos prekės į Pirkėjo pasirinktą terminalą bus pristatytos per 2-5 darbo dienas. Jei užsakymas buvo suformuotas savaitgalį arba šventinę dieną, prekės bus pristatytos artimiausių darbo dienų metu, per 2-5 dienas po šventinio periodo.

6.3. Pristatymo į Omniva terminalą kainą – 2,95 eurai (su PVM). Pristatymo į namus kaina – 6,95 eurai (su PVM).

Užsakymai ir grąžinimai

7.1. Klientas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo ir atgauti visus sumokėtus pinigus per 30 dienų (išskyrus pinigus, sumokėtus už grąžinamos prekės siuntimą atgal pardavėjui). Norėdamas pasinaudoti prekės grąžinimo teise Pirkėjas turi užpildyti pridedamą prekių grąžinimo anketą arba pateikti prašymą raštu, kita forma.

7.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos ir originalioje pakuotėje.

7.3. Originali pakuotė turi būti atidaroma atsargiai, jos nepažeidžiant. Pirkėjas nėra atsakingas už pakuotės pažeidimus tik tuo atveju, jei jos nepažeidžiant atidaryti yra neįmanoma. Jei klientas sugadino pakuotę, nors buvo įmanoma atidaryti jos nepažeidžiant, Sportland gali reikalauti padarytos žalos atlyginimo.

7.4. Jei Pirkėjas gavo klaidingą prekę, jei gavo brokuotą prekę, jei prekė atkeliavo pažeistoje pakuotėje – klientas privalo nedelsdamas susisiekti su Sportland atstovais: aptarnavimas@sportland.lt

7.5. Sportland yra atsakingi už kliento prekes, jų transportavimo metu. Prekių pažeidimo ir praradimo rizika atitenka klientui, jam priėmus prekes.

7.6. Pinigų grąžinimo procesas prasidės pardavėjui sulaukus ir įvertinus grąžinamas prekes.

7.7. Norint grąžinti prekes, prašome užpildyti prekių grąžinimo anketą, kurią Pirkėjas gavo kartu su prekėmis. Ši forma turi būti išsiunčiama kartu su grąžinamomis prekėmis.

Anketoje turi būti nurodyta ši informacija:

  • Kliento vardas ir pavardė
  • Grąžinamos prekės
  • Užsakymo numeris
  • Grąžinimo priežastys ir sąskaitos numeris, į kurį bus grąžinami pinigai.

Jei ši anketa yra pamesta, susisiekite su mumis adresu: info@sportland.lt arba surašykite 7.7. nurodytus punktus, laisva forma.

8.1. Pardavėjas naudoja asmeninę Pirkėjo nurodytą informaciją pagal Asmeninės Informacijos Apsaugos Aktą, kuri yra būtina Užsakymo patvirtinimui. Pardavėjas neperduos Pirkėjo asmeninės informacijos trečiosioms šalims, išskyrus siuntų tarnybai, kuriai ši informacija yra būtina prekės pristatymui.

9.1. Pardavėjas įsipareigoja priimti Pirkėjo skundus dėl galimai brokuotos prekės 2 metus nuo jos įsigijimo. Pardavėjas, parduodamas prekes privalo laikytis anksčiau nurodytų sąlygų ir taisyklių bei priimti Pirkėjo skundus.

9.2. Pirkėjas gali užpildyti skundą susisiekdamas su Sportland, aukščiau nurodytu adresu info@sportland.lt  Skunde prašome nurodyti savo vardą, pavardę, pildymo datą, prekės broką ir pateikti pirkimą patvirtinantį kvitą.

9.3. Vykdydamas užsakymą pardavėjas nėra atsakingas už žalą ar kitokias pasekmes, atsiradusias dėl neteisingai nurodytų Kliento duomenų, įskaitant ilgesnį pristatymo laiką, kurio įtakoti negalėjo pardavėjas.

9.4. Pardavėjas nėra atsakingas už prekėms padarytą žalą netinkamai jas naudojant ar laikant netinkamomis sąlygomis.

Gavęs nekokybišką prekę, Pirkėjas gali:

10.1. Reikalauti nemokamo prekės taisymo arba pakeitimo į kitą kokybišką prekę.

10.2. Reikalauti sandorio nutraukimo, jeigu:

  • 10.2.1. Pardavėjas negali užtikrinti prekės sutaisymo arba jos pakeisti į kitą kokybišką prekę;10.2.2. Sutaisyti prekės nepavyko;
  • 10.2.3. Pardavėjas nesugebėjo laiku pašalinti prekės defektų;
  • 10.2.4. Prekių taisymo ar keitimo metu klientas patyrė neplanuotų nepatogumų.

10.3. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių trūkumus, jeigu:

  • 10.3.1. Prekės pažeidimai atsirado dėl netinkamo naudojimo ar netinkamos priežiūros, arba jos taisymas buvo atliktas be Sportland atstovų žinios.
  • 10.3.2. Pažeidimai yra mechaniniai;
  • 10.3.3. Jei pažeidimai atsirado potvynio, gaisro ar kitų, nuo gamintojo nepriklausančių, aplinkybių metu.

11.1. Jei įvykis nėra apibrėžtas šioje sąlygose ir taisyklėse, Pirkėjas ir Sportland privalo laikyti Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais, apibrėžiančiais kliento ir pardavėjo santykius.

11.2. Abi pusės ginčus, kilusius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, spręs derybų būdu. Jei susitarimo pasiekti nepavyksta, klientas turi teisę kreiptis į Vartotojų Teises saugančią tarnybą.

Prisegtukas nr. 1

Sandorio nutraukimo anketa

(Užpildykite šią anketą tik norėdami nutraukti sandorį, sudarytą su Sportland)

– Kam: UAB SPORTLAND LT

– Aš noriu nutraukti sandorį, sudarytą su UAB SPORTLAND LT, dėl šios priežasties:

– Vardas Pavardė

– Adresas

– Parašas

– Data